Bij overname van de website van EV Company bleek het noodzakelijk (ivm veiligheid) om de website opnieuw op te bouwen. We hebben ervoor gekozen om direct gebruik te maken van Divi. In eerste instantie hebben we dezelfde website nagebouwd zodat deze iniedergeval zonder problemen online kwam. Niks zo vervelend als gehackt worden! Na onze werkzaamheden was de website weer helemaal clean.

Dit was alweer een paar maanden terug. Nu was het tijd om te kijken naar het vernieuwen van de site. De verouderde homepage was niet doeltreffend en samen hebben we een nieuwe opzet bedacht.

Oude homepage

Nadelen

  • Te veel tekst.
  • Geen duidelijke call-to-action (“Wij denken duurzaam mee!”).
  • Feedback beoordelingen werden niet automatisch geupdate.
  • 5 blokken naast elkaar is te veel info.
  • De verschillende diensten en producten werden niet volledig op de homepage getoond (na scrollen).

Nieuwe homepage

Voordelen

  • Clean en moderne layout
  • Duidelijke call-to-action
  • USP’s (onderscheidende punten) worden meteen getoond
  • Diensten en producten worden duidelijk als je verder scrollt
  • Feedback beoordelingen worden automatisch geupdate

Met Laura als specialist webdevelopment, blijf ik positief verrast worden en overtreft ze haar klantverwachtingen bij mij continu. Kleine wijzigingen met enorme impact op eigen initiatief, dat waardeer ik heel erg.

Maarten Schuring

Owner, EV Company BV

Webshop verbeteringen

Op de productpagina werd heel veel informatie getoond. Zowel over het product zelf als in de linker- en rechterbalk. Wil je iets verkopen, dan wil je bezoeker zo min mogelijk afleiden. De regel is: toon alleen informatie die direct leidt tot de koop. Voor EV Company hebben we kleine verbeteringen toegepast.

Nieuwe productpagina

Aanpassingen

  • Kolom met algemene bedrijfsinformatie verwijderd.
  • Productinformatie netjes en duidelijk getoond.
  • “excl btw” toegevoegd aan de prijs zodat dit ook duidelijk is voor particulieren.
  • Bij de categorie Laadpalen wordt nu automatisch een blok geplaatst met informatie over de installatie. Bij andere producten wordt automatisch een blok getoond met informatie over het krijgen van advies (maatwerk).
  • Bij elk product wordt nu automatisch het beoordelingen blok getoond met aankoopbescherming (maatwerk).